mandag 5. mai 2014

TTPH, alt utenom firkantet!- TTPH, Anything but square!

Hei igjen!
Da er det tid for en ny utfordring i bloggen vår hos Through The Purple Haze
Denne ganger er utfordringen "Anything but Square" (Alt utenom firkantet).
Våre sponsorer er Crafty Sentiments Designs
og en av mine personlige favoritter Hannah Lynn Art.

Digi'en jeg fikk leke meg med denne gangen var Tin Girl, og jeg virkelig elsket å jobbe med henne.

Her er mitt DT-bidrag denne uken:



Produkter jeg har brukt er:

*Bazzill Kartong.
*Basic Grey mønsterpapir fra "Capture".
*Glitz Design Mønsterpapir fra "Love You Madly".
*Hjertepunch.
*Sakura hvit gel penn.
*Tim Holtz idea-ology chitchat klistremerker (tekst).
*Stifter.
*Wink of Stella Shimmer penn.
*Distress markers:
Hår og lepper- Aged Mahogany.
Hud- Tattered rose og Scattered Straw.
Metall "drakt"- Faded Jeans og Pumice Stone.
Øyne og "bakgrunn"- Pine Needles.


Hi again!
It's time for a new challenge at our blog over at Through The Purple Haze.

This time the challenge is "Anything But Square" and our sponsors are Crafty Sentiments Designs
And one of my personal favorites Hannah Lynn Art

The digi I got to play around with was Tin Girl, and I really loved working with her.
Products used on my DT-card:

*Bazzill cardstock.
*Basic Grey patterned paper from "Capture".
*Glitz Design patterned paper from "Love You Madly".
*Heart punch.
*Sakura white gel pen.
*Tim Holtz idea-ology chitchat stickers.
*Staples.
*Wink of Stella Shimmer pen.
*Distress Markers:
Skin- Tattered Rose and Scattered Straw.
Hair and lips- Aged Mahogany.
Metal outfit- Faded Jeans and Pumice Stone.
Eyes and "background"- Pine Needles.


Håper dere hiver dere med og at jeg klarte å inspirere dere!-I hope you'll play along with us and that I have been able to inspire you! :)











1 kommentar:

  1. Så flott kort og stilig digi! Elsker kort som ikke er firkanta, de blir så mye mer kreativ med en gang :)

    SvarSlett